środa, 14 października 2009

Ocena Gabrysia2905


Zarys ogólny:
Dziś zawitałam u Gabrysi2905. Jak zwykle chciałam przeczytać prezentację, ale ta bardzo mnie zaskoczyła. Nie widziałam jeszcze tak długiej ;) Co prawda niewiele ta jest, oprócz imienia Twojej przyjaciółki, nic o Tobie, ani słowa o zainteresowaniach... No nic. Idę dalej...
Medoll:
Jesteś ubrana bardzo ładnie! Gustownie i ciekawie! Lubię, gdy użytkownicy zakładają czyjeś lub swoje projekty. A ten jest bardzo dobrze dobrany! Cała kreacje zasługuje na 5/5!
Pierwsze, co widzę to kolczyk. Grr, nie lubię. Dlaczego ludziom się podobają kolczyki w różnych częściach ciała? Nieważne....
Oczy są SUPER. Musiałaś się nieźle napracować, by uzyskać taki efekt! Co prawda kilka rzeczy jest niedokończonych, np. na prawym oku nie ma kredki, ale i tak... WOW! 5/5
Apartament:
Pokój główny:

Szczerze mówiąc nic ciekawego. ładne obrazy i pomysł z kapeluszami, ale ogólnie... No niewiele. Użytkowniczki zakochały się w wieszaniu miliona wisiorków na jednym wieszaku. Niby ładnie... ale co za dużo to niezdrowo! 3/5
1 pokój dodatkowy:
PIEKNE PROJEKTY! Niebanalne! Tego chcę! Dajcie mi więcej takich pomysłów! Pokój sam w sobie taki sobie, mam skojarzenia z bajką o dzikich łabędziach, znasz? Gdy księżniczka szyła z pokrzyw w więzieniu magiczne koszule... Tak, to wygląda jak więzienne studio projektanta. reszta ładnie, 4/5, za projekty
2 pokój dodatkowy:
Pusto. Ładne wnętrze, ale ja oceniam wystrój, nie wnętrza 0/5
3 pokój dodatkowy:
Lubię orient. Nawet dobry pomysł, fajne meble, ale całość nie wygląda najlepiej. Może więcej dodatków? Stwórz fajny klimat :) 3/5
4 pokój dodatkowy:
Nawet nieźle. Magiczny ogród, las? Nie wiem, ale pomysł jest super! Popracuj jeszcze trochę nad tym pokojem. Może lepiej zrób z niego nocny tajemniczy ogród? 4/5
5 pokój dodatkowy:
Nie, nie, same baletki mnie nie zadowolą. 1/5
6 pokój dodatkowy:
ładnie. Nie rewelacyjnie, ale ładnie. Zmień może tylko tło do tych plakatów itd., bo bardzo razi w oczy :) 5/5
7 pokój dodatkowy:
Uch, nie bardzo... Znowu pomysł dobry, ale wykonanie nie bardzo... Przemyśl ten pokój jeszcze raz i zrób go jeszcze raz- porządnie! 2/5
8 pokój dodatkowy:
Lubisz dodatki? Masz ich naprawdę dużo... Ale sam pokój nie jest zachwycający... Echhh... Zmień go trochę... 2/5
Scenerie:
Są piękne! W większości oczywiście, bo nawet wszystkich nie mogę dobrze przejrzeć. Masz niezłe pomysły i bardzo to cenię. Podoba mi się to, że wszystko jest takie ciepłe... Takie miłe! Bardzo się lubicie z koleżankami :) za to masz u mnie duży plus :) 10/10!

Ocena ogólna:

44/65

Gratuluję!

3 komentarze:

  1. zgłaszałam się juz w poprzednim komętarzu...
    chce byś oceniła apartamęt, scenerie, album, projekty, medoll ii...to juz chyba wszystko:)
    pozdrowienia:)
    na stardoll jestem olgusiaczek1997

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Chciałabym żebyś oceniła MeDoll,apartament i scenerie. :D


    Mój nick na stardoll:Avrilka213

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam się. Chciałabym abyś oceniła MeDoll, apartament ( tylko pokój z szafą i ten obok niego bo reszte mam zamknięte przez remont ) oraz prezentacje. Zareklamowałam juz na blogu ;D

    michalina_202

    OdpowiedzUsuń